wtorek, 25 czerwca 2013

Gadżety w kuchni - test - obierak do cytrusów - ROSSI.PL

Uwielbiam gadżety kuchenne. Lubię piękne kolorowe rzeczy ,które mogą ozdobić moją kuchnię jak i pomóc mi gotować i przyrządzać potrawy. 




                                 

Na moim blogu będę testowała małe gadżeciki z sklepu internetowego Rossi.pl

Od sprzedawcy -   Projektant Koziol Werksdesign
Obierak do cytrusów- Emma P. to propozycja niemieckiej marki Koziol.
   


Produkt odznacza się zabawna formą przypominającą małą wiewiórkę. Został wykonany z trwałego tworzywa sztucznego. Produkt pomaga łatwo i szybko obrać skórkę z większych i mniejszych cytrusów, w tym pomarańczy lub grapefruita. W celu sprawnego obrania owocu, wystarczy zrobić w jego skórce płytkie nacięcia, a następnie- używając ogona zwierzęcia, płynnymi ruchami zdejmować kolejne jej części.



Obierak jest śliczny  :) łatwy w użyciu - kto sobie nie da rady na stronie sklepu jest filmik , który dokładnie pokazuje sposób użycia ślimaczka. 
Obierałam ja , obierał mój maż i dzieci - wszystkim szło super.
Grapefruit i pomarańcza zostały w kilka chwil pozbawione skórki. 







Myślę ,że każde dziecko poradzi sobie z obraniem cytrusów , najważniejsze jest to ,że nie leci sok i nie przetniemy się. Szybko , bezpiecznie w domu i w podróży :) 









             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz