niedziela, 21 lutego 2016

Mikstura na niepogodę , napój na przeziębienie, sio grypa

Myślałam ,że w tym roku nic mnie nie dopadnie :( Pomyliłam się za dużo chorych ludzi było wokół mnie i jakieś bakterie na mnie przeszły .
Należę do kobiet walczących , nie zamierzam się podać . Mam dwa dni na wyzdrowienie .
Koleżanka w pracy zrobiła mi miksturę - z przepisu jej babci , pomogła mi w pierwszym dniu choroby , na drugi dzień troszkę ją ulepszyłam i powstał napój na przeziębienia. Pijmy go przynajmniej 3 razy dziennie jak najcieplejszy .

Ciepły napój na przeziębienie 
składniki na 1 szklankę

1 cytryna
1 łyżka soku malinowego
1 łyżeczka miodu naturalnego
2 plasterki jabłka
woda

Wodę zagotowujemy i odstawiamy . Kiedy lekko się ostudzi będzie miała ok 80 stopni , możemy zacząć przygotowywać napój. Jabłko dobrze myjemy nie obieramy kroimy 2 plasterki, następnie kroimy je w kostkę . Cytrynę myjemy. Kroimy 3 plasterki, resztę wyciskamy. Na dno szklanki wkładamy jabłko zalewamy wodą. Dodajemy sok z cytryny , miód i sok malinowy - mieszamy. Dodajemy plasterki cytryny . Pijemy na gorąco.







 A jak napój nie pomoże mamy jeszcze jedno wyjście



Życzę duużo zdrówka !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz