czwartek, 26 kwietnia 2012

Sałata z śledzikiem i jajkiem przepiórczym z szczypiorkiem

Zdrowa kolorowa  z śledzikiem i jajkiem przepiórczym i z szczypiorkiem
składniki
 * 1/2 szt sałata,
    * oliwa,
    * sos ziołowy z szczypiorkiem Winiary
    * 1 szt śledzie w oleju,
    * szczypiorek,
    * natka pietruszki,
    * 3 szt jajka przepiórcze,
    * 2 kawałki papryka marynowana Bonduelle

Sałatę myjemy ,rwiemy na kawałki i układamy w półmisku. Śledzia kroimy w paski układamy na sałatę. Paprykę kroimy w paski układamy na sałacie. Jajka gotujemy obieramy i połówki dodajemy do sałatki. Dodajemy natkę pietruszki i posiekany szczypiorek. Sałatkę polałam sosem ziołowym z szczypiorkiem Winiary. Rozrobiłam go z przegotowaną wodą i oliwą ,wymieszałam odstawiłam na 10min i dodałam do sałatki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz