sobota, 13 kwietnia 2013

Pranie to ważna sprawa .

Lubię prać ponieważ robi to za mnie pralka , lubię prasować bo mam super żelazko. Nie lubię roznosić prania do szafek :(  A w czym prać . Moje ulubione są kapsułki i żele do prania . Dobrze się wypukują , ślicznie pachną zmiękczają  .


                                                       






W czym prać ciuszki małych dzieci, bieliznę ??
Wypróbowałam wczoraj proszku Concertino.
Hipoalergiczny proszek do prania odzieży maluszków w moim wypadku także bielizny osobistej.

Proszek przyjemny zapach pozytywny, świeży nie mocny  , pranie czyste bez plam .
Firma ta proponuje także żele do prania tych nie próbowałam więc nie mogę nic napisać .




Jak wygląda cena tych produktów
proszek 1,6 kg ok  18 zł
żel do prania  2 litry 18 zł


Cena dobra mamy szukające taniego dobrego proszku dla swoich pociech zachęcam do przetestowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz